کد خبر: ۱۱۹۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد؛

رشد و تعالی مدارس صدرا در گرو همراهی مدیران دستگاه های مرتبط است

جلسه هم اندیشی مبلغین و مبلغات مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان یزد برگزار شد.
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین نجیمی در این جلسه ضمن تشریح ظرفیت های موجود در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: با توجه به اهمیت هدف شکل گیری این مدارس در سطح کشور، ادارات آموزش و پرورش باید نقش مؤثرتری را در این زمینه ایفا کنند.
وی افزود: برای هماهنگی بیشتر مبلغین و مبلغات جلسات دورهمی باید به صورت فصلی برگزار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: گزارش عملکرد به صورت ماهیانه و شرکت فعال و پویا در پویش های موجود نوجوانانه از اولویت های امروز شما عزیزان است.
وی ارتقای سطح آموزش مدارس صدرا و کسب رتبه های برتر علمی توسط دانش آموزان در این مدارس را خواستار و استفاده از ظرفیت اردوی درون استانی و برون استانی را یادآور شد.
در ادامه مسئول بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، به تشریح سه راس مثلث امر تربیت یعنی خانواده، مدرسه و مجموعه تربیتی پرداخت و گفت: مخاطبین ما در مدارس باید از لحاظ دانش، بینش و مهارت ارتقای قابل توجهی یابند.
مدبری زاده افزود: برگزاری فوق برنامه ها به صورت فصلی، زمینه سازی واگذاری مدارس صدرا به موسسات مردم نهاد فعال در عرصه نوجوان و برگزاری دوره های تخصصی برای کادر، مربی و خانواده از اولویت های بنیاد ملی نوجوان در استان یزد می باشد.
در پایان این جلسه مبلغین و مبلغات به ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند و انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد هر چه بهتر رشد و تعالی این مدارس مطرح نمودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار