کد خبر: ۱۲۱۲۷

بهشت، بستر هم افزائی شبکه تربیت اسلامی است

اولین اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت استان یزد برگزار شد.
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد سرکار خانم جلالی معاون راهبران بنیاد ملی نوجوان و رئیس بنیاد بهشت با اشاره به حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: در این حکم دو قشر بانو و نوجوان مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

وی با اشاره به تشکیل بنیاد ملی نوجوان در ۸ آبان سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: هدف اصلی بنیاد بهشت، تربیت فرماندهان آخر الزمانی از خود نوجوانان در جهت ایجاد کنشگری بین دیگر نوجوانان می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به دو معاونت موجود در رویداد بهشت یعنی "فرهنگیان و راهبران" افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان و هم افزایی فعالان تربیتی در حوزه نوجوان از خروجی‌های رویداد بهشت خواهد بود.

وی اظهار داشت: هدف ما گزارش دهی و ابلاغ نیست و همچنین قرار نیست با دیگر دستگاه‌های فرهنگی، موازی کاری صورت گیرد؛ بلکه به ایده‌های قابل طرح در تربیت نوجوان ضریب داده می‌شود.

در ابتدای این جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی برای تشکل‌های مردم نهاد؛ ثبت کانون فرهنگی تبلیغی برای حمایت مادی و معنوی از آنها، استفاده از اردوگاه امام جعفر صادق (ع) روستای منشاد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله این ظرفیت‌ها دانست.

حجت الاسلام نجیمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال موازی کاری با مجموعه‌های دیگر از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیست و تلاش ما ایجاد وفاق و انسجام بین همه دستگاه‌های فرهنگی می‌باشد.  

وی در پایان خطاب به تشکل‌های تربیتی نوجوان اظهار داشت: ظهور و بروز در فضای مجازی، نقش آفرینی در معادلات، مطالبه گری در استان و حضور فعال در پویش‌ها از جمله فعالیت‌های مهم شما عزیزان در این عرصه می‌باشد.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار