کد خبر: ۱۲۱۶۵

برگزاری کارگاه های تربیتی ویژه فعالان فرهنگی استان یزد

سیدهادی مدبری مسئول بنیاد نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با پیگیری های صورت گرفته حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تراشیون از فعالان عرصه تعلیم و تربیت به استان یزد سفر کرد.
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، سیدهادی مدبری مسئول بنیاد نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با پیگیری های صورت گرفته حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تراشیون از فعالان عرصه تعلیم و تربیت به استان یزد سفر کرد.

وی ادامه داد: در این سفر سه روزه، کارگاه های تربیتی ویژه مربیان پرورشی، مدیران مدارس تحول خواه و والدین دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سه شهرستان ابرکوه، مهریز و یزد انجام خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به تغییر و تحول در زندگی مردم، آموزش روش های جدید تعلیم و تربیت نیاز مبرم جامعه است و برای ارتباط با کودکان و نوجوانانِ امروزی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدبری در پایان افزود: با هم افزایی بیشتر بین مجموعه های فرهنگی می توان در هر فصل، حداقل یک کارگاه تربیتی در استان برگزار کرد تا با آموزش مسئولان مدارس و خانواده های دانش آموزان، تاثیر آن در خانواده بیشتر نمایان شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار