کد خبر: ۱۲۲۲۴
مشاور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل مطرح کرد:

برگزاری نشست‌های فرهنگی «فلسطین طلایه دار تمدن نوین اسلامی» ویژه بانوان

​​​​مشاور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری نشست های فرهنگی «فلسطین، طلایه دار تمدن نوین اسلامی» ویژه بانوان این استان خبر داد.
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

نشست های فرهنگی «فلسطین طلایه دار تمدن نوین اسلامی» ویژه بانوان در اردبیلبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ستاره رادفرد در مصاحبه‌ای ضمن تشریح رویکرد‌ها و برنامه‌های امور بانوان این اداره کل اظهار کرد: جریان تحولات داخلی کشور ما با  تحولات عرصه‌های بین الملل در ارتباط مستقیم بوده وشتاب این تحولات در غرب آسیا با حضور کشور‌های استعمار گر و اسرائیل از دیگر مناطق جهان بیشتر است.

وی افزود: نکته مهم هدف گذاری صهیونیسم جهانی تاثیر بر اراده‌ها و جهت دادن به افکار و اندیشه‌های آحاد جوامع در راستای اهداف خود در ابعاد اقتصادی اجتماعی سیاسی و فرهنگی است که جریان بزرگ و تاریخی طوفان الاقصی نقشه‌های ده ساله صهیونیسم جهانی را به هم ریخت.

مشاور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با درک شرایط جهانی کنونی سلسله نشست‌های علمی حول موضوع فلسطین وجریان شناسی یهود را با هدف واگاهی بخشی ودانش افزایی کنش گران فرهنگی مبلغات امور دینی معلمان و بانوان اقشار مختلف جامعه با عنوان فلسطین طلاییه دار تمدن نوین امت اسلامی برگزار می‌کند.

رادفرد خاطر نشان کرد: در گام اول این نشست‌ها را برای مشاوران امور بانوان ادارات کل  نهاد‌های فرهنگی واجرایی برگزار کردیم و در ادامه برای اقشار مختلف از جمله دانشجویان و دانش آموزان و بانوان شاغل در ادارات و همسران کارمندان  و سایر اقشار زنان استان این نشست‌ها را برگزار خواهیم کرد.

مشاور امور بانوان اعلام آمادگی کرد: در صورت اعلام نیاز شهر‌های مختلف استان این سلسله نشست‌ها را می‌توان برای آن‌ها برنامه ریزی واجرا کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار