کد خبر: ۱۲۴۴۲
حجت الاسلام عزت زمانی:

مسجد باید به مرکز دین و دنیای مردم تبدیل شود

معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: مسجد باید به مرکز دین و دنیای مردم و هیئات مذهبی باید بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی که می‌تواند مؤثرترین نقش‌آفرینی در پیوند اجتماعی و حل مسائل و همچنین پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کند، باشد.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه با مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: حجم سنگین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این دلیل است که فرهنگ به طور کلی با این نهاد مقدس ربط دارد، لذا باید تلاش کنیم تا بتوانیم در کاهش و رفع تمام مسائل، مشکلات و معضلات جامعه نقش داشته باشیم‌.

وی افزود: هر یک از مدیران شهرستان در منصب خود یک باید همچون یک رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان محل خدمت خود فعالیت کنند، همانطور که مدیرکل تبلیغات اسلامی در استان‌ها به همین منوال فعالیت دارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: یکی از رویکردهای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جدی گرفتن فعالیت‌های این نهاد مقدس است، لذا رؤسای دفاتر تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها نیز همین خصیصه را در مسیر انجام خدمت سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی ادامه داد: مسجد باید به مرکز دین و دنیای مردم و هیئات مذهبی باید بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی که می‌تواند مؤثرترین نقش‌آفرینی در پیوند اجتماعی و حل مسائل و همچنین پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کند، باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار