کد خبر: ۱۲۴۴۷
اردبیل| حجت الاسلام نقدی خبر داد:

رویداد ملی «پسران نوآینی» اردیبهشت ماه در اردبیل اجرا می شود

​​​​​رئیس مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل از اجرای رویداد ملی این مجمع در اردیبهشت ماه در اردبیل خبر داد.
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی نقدی رئیس مجمع پسران آوینی استان اردبیل به اهداف راه اندازی مجمع «پسران نوآوینی» اشاره کرد و افزود: مجمع «پسران نوآوینی» زیر نظر بنیاد ملی نوجوان تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از نام «شهید مرتضی آوینی» شهید «روایت گری» و نیز «دختران حاج قاسم» برگرفته از نام «شهید قاسم سلیمانی» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز راه اندازی شده است.

وی از عضویت ۴۱۰ نفر در مجمع «پسران نوآوینی» استان اردبیل خبر داد و گفت: مجمع پسران نوآوین در شهرستان اردبیل ۲۶۵ نفر، مشگین شهر ۷۵ نفر، گرمی ۴۰ نفر و در خلخال ۳۰ نفر از نوجوانان به عنوان پسران نوآوینی در این مجمع ثبت نام کردند.

رئیس مجمع پسران آوینی استان اردبیل روایت گری در فضای مجازی را مهم‌ترین هدچف این مجمع عنوان کرد و افزود: حضور و فعالیت موثر در رسانه و نیز تولید آثار فاخر هنری با تشکیل گروه‌های نمایشی در راستای روشنگری نسل جوان از زبان جوانان، روایتگری آرمان ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انعکاس از شبکه‌های ملی و استانی از رسالت‌های اصیل مجمع پسران نوآوینی است.

حجت الاسلام نقدی ساماندهی نوجوانان کنشگر را اولویت برنامه‌های مجمع پسران نوآوینی برشمرد و خاطر نشان کرد: در مجمع پسران نوآوینی نوجوانان فعال فرهنگی و مستعد در حوزه هنری و رسانه شناسایی و در راستای تحقق اهداف مجمع، در دوره‌های توانمندسازی شرکت می‌کنند.

وی از اجرای رویداد ملی پسران نوآوینی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: فعالیت مجمع پسران نوآوینی از مهر ماه امسال آغاز شده و نوجوانان عضو در این مجمع طبق توانمندی‌های خود به گروه‌های مختلف تقسیم شده و  به تولید آثار فرهنگی و هنری با محوریت تبیین و روایت گری انقلاب پرداخته و برنامه‌های مناسبتی از جمله عزاداری ایام فاطمیه در  نمایشگاه «قلب الرسول» اردبیل  را با حضور نوجوانان اجرا کردند.

رئیس مجمع پسران نوآوینی افزود: در دهه فجر امسال آثار تولید شده از شبکه استانی پخش می‌شود و آثار برگزیده در رویداد ملی پسران نوآوین استان اردبیل که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل می‌شوند.  

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار