کد خبر: ۱۲۵۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

برجام‌سازان بی‌فرجام زمینه ساز پیری جمعیت در کشور شدند

حجت الاسلام مهدوی گفت: کشورهایی مانند آمریکا که برای ما نسخه می‌پیچند رسانه‌های خود را بسیج کردند تا جوانی جمعیت در کشور ما را به تمسخر بگیرند اما در کشورهای غربی به امر فرزندآوری تشویق می‌کنند.
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در نشست تبیینی «نقش تشکل‌های دینی در جوانی جمعیت» که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: صهیونیسم دو نوع کشتار راه انداخته که یکی بمباران قتل عام ۲۰ هزار نفر در غزه و دیگری بمباران تبلیغاتی علیه جمعیت کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به واسطه موج رسانه‌ای غرب طبق آمار‌های رسمی، بالای ۹۰ درصد سقط جنین در کشور در ازدواج مشروع اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: برخی‌ها مسائل اقتصادی و با یک فکر غلط دست به سقط جنین می‌زنند، اما برای نگهداری حیوان در منزل هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سیره اهل بیت (ع) تاکید بر فرزندآوری است و داشتن فرزند در زندگی برکات معنوی زیادی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اگر کشوری در بحث جمعیتی پیر شود با کمبود نیروی انسانی در جامعه و افسردگی در خانواده‌ها رو به رو می‌شود.

مهدوی با اشاره به کاهش نرخ فرزندآوری در استان و کشور، افزود: طبق آمار‌های اعلام شده در چند سال آینده این کاهش نرخ فرزندآوری سبب نابودی برخی از قومیت‌ها مانند قوم گیلک خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برجام‌سازان بی‌فرجام زمینه ساز پیری جمعیت در کشور از سال‌های گذشته شده‌اند، اذعان کرد: کشور‌هایی مانند آمریکا که برای ما نسخه می‌پیچند رسانه‌های خود را بسیج کردند تا جوانی جمعیت در کشور ما را به تمسخر بگیرند، اما در کشور‌های غربی به امر فرزندآوری تشویق می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: مسئولان تشکل‌های دینی باید در زمینه ترویج فرزندآوری بیشتر برنامه داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: خانواده‌ای که فرزند بیشتری داشته باشد به بهداشت روح و روان نزدیک‌تر می‌شود و در زمینه فرزندآوری باید گره ذهنی مردم را باز کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار