کد خبر: ۱۲۸۹۴
حجت‌الاسلام آقاتهرانی مطرح کرد:

موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه هنر دینی / سازمان تبلیغات آبروی نظام است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنر واقعی در دین است و ارائه هنر دینی به جامعه می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های جامعه را پاسخگو باشد. خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه بسیار موفق بوده و توانسته از هنر به‌عنوان یک ابزار قوی برای انتقال مفاهیم مختلف استفاده کند.
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اعضای این کمیسیون، با حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان در محل یادمان هفتم تیر در مجموعه فرهنگی سرچشمه، با اشاره به پیشرفت‌های سازمان تبلیغات در زمینه تبلیغ و ترویج احکام و قوانین اسلام اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در حوزه مأموریت‌های خود پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند. به‌ویژه آن‌که سازمان تبلیغات در مشارکت با نهاد‌های مختلف برای اقدامات بزرگ و جریان‌ساز موفقیت خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی اقدامات مهمی در جهاد تبیین، هدایت، سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی و مردمی داشته و در جهت اشاعه معارف و فرهنگ انقلابی به پیشرفت‌های خوبی دست‌یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقش سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر را بسیار مؤثر دانست و افزود: باید توجه داشت که دین ظرفیت بسیار خوبی برای آثار و تولیدات هنری به دست ما می‌دهد و ارائه هنر دینی به جامعه می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های جامعه را پاسخگو باشد. خوشبختانه سازمان تبلیغات در این زمینه بسیار موفق بوده و توانسته از هنر به‌عنوان یک ابزار قوی برای انتقال مفاهیم مختلف استفاده کند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با عنایت به تلاش‌های حجت الاسلام قمی در سازمان تبلیغات، او را فردی فعال و انقلابی دانست و تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آبروی نظام است و همان‌طور که رهبر انقلاب در فرمایشات‌شان به نقش و اهمیت جدی و خدمات و برکات این مجموعه اشاره کرده‌اند، ما نیز به نوبه خود دوست داریم که این سازمان به‌عنوان اصلی‌ترین متولی ترویج و تعمیق فرهنگ دینی در نظام جمهوری اسلامی همیشه موفق‌ترین، بهترین و پاسخگوترین در زمینه فرهنگ و ابعاد مختلف فرهنگی باشد.

منبع: کیهان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار