کد خبر: ۱۳۱۴۲
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

نشست خانوادگی روحانیون مبلغ با عنوان «مهارت های تربیتی از منظر روانشناختی» در اردبیل برگزار شد

نشست خانوادگی روحانیون مبلغ با عنوان «مهارت های تربیتی از منظر روانشناختی» با حضور استاد درویشی در اردبیل برگزار شد.
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در نشست خانوادگی روحانیون مبلغ با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و نیز شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سخنانی گفت: دشمن با ترور و فعالیت‌های خرابکارانه همواره در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم ایجاد ناآرامی و گرفتن نشاط از مردم است غافل از اینکه شهادت موطن شادی و نشاط در قلب عاشقان ولایت و کشور ایران اسلامی است.

وی افزود: شهادت و جان سپاری در راه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، افتخار بزرگ برای شهیدان بوده و سربلندی مردم ولایت مدار ایران را در برابر تمام دسیسه‌های و توطئه‌های دشمنان ثابت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سردار شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناکتر است و ما باید در این راه بیش از پیش ثابت قدم باشیم.

حجت الاسلام جعفرزاده ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان افزود: ما در دفاع از انقلاب و خون شهدا تا آخرین نفس و قطره خون راه بلند سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

در ادامه استاد درویشی از اساتید برتر کشوری در سخنانی به تبیین «مهارت‌های تربیتی از منظر روانشناختی» پرداخته و به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

گفتنی است، این نشست با حضور جامعی از روحانیون و خانواده‌های آنان در محل امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار