کد خبر: ۱۳۴۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور مردم در صحنه نشان از آگاهی و بصیرت آنان است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه را نشان از آگاهی و بصیرت آنان دانست و گفت: مردم هرگز در برابر توطئه‌های دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد.
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

حضور مردم در صحنه نشان از آگاهی و بصیرت آنان استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه «جامعه مجاهد» با محوریت تجربه نگری تخصصی الگو‌های موفق جهاد تبیین (۲۶ دی ماه) در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این مراسم با بیان‌اینکه ملت ایران، ملتی بوده که تهدید‌ها را خنثی و تبدیل به فرصت کرده است، اظهار کرد: بزرگترین عملیات تروریستی ۴۵ سال اخیر علیه انقلاب اسلامی را در روز ۱۳ دی ۱۴۰۲ شاهد آن بودیم که حدود ۱۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان به دست دشمنان شهید شدند، با این حال مردم پرشورتر از گذشته در روز ۱۴ دی بر مزار پاک حاج قاسم حضور یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه را نشان از آگاهی و بصیرت آنان دانست و یادآور شد: با وجود فشار‌های اقتصادی، فرهنگی و...، مردم هرگز در برابر توطئه‌های دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اتفاقات ۱۰۰ روز گذشته در غزه و سخن مردم فلسطین که گفتنند «اگر ارتباط ما را با مردم دنیا قطع کنید، با خدا نمی‌توانید قطع کنید»، افزود: این الگو‌ها تنها در قرآن و سیره ائمه (ع) یافت خواهد شد و امتی بعد از قرن‌ها پیدا شده که اراده کرده تا پای جان در برابر سختی و مشکلات بایستند و این عالم را به دست صاحبش، حضرت ولیعصر (عج) برسانند.

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه در طول این ۴۵ سال دشمن از هر مکر و خباثتی علیه مردم ایران برای تسلیم و منزوی کردن آنان کوتاهی نکرده، تصریح کرد: با وجود آن که در سال گذشته دول استکباری به دنبال صدور قطعنامه علیه ایران بودند، شاهد آن هستیم که گستره نفوذ و اراده ملت ایران هزاران کیلومتر افزایش پیدا کرده و به لطف خدا مردم آن دولت‌ها بر علیه دولت خودشان بسیج شده و به خیابان‌ها آمده‌اند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که «ما به قله نزدیک شده‌ایم»، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با برپایی جشن میلیونی غدیر، مردم ما بزرگترین فناوری نشاط تاریخی اجتماعی دنیا را بر پایه دین و ولایت با هزینه خود برگزار کردند، لذا ما به قله نزدیک شده‌ایم و در بعضی از حوزه‌ها همچون سیاست، امنیت و... پرچمدار بوده و در نوک قله ایستاده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره بر اینکه هرجا مردم وارد شدند حماسه آفریدند، گفت: برای تکمیل افتخارات کشور و ناامیدسازی دشمن باید شبانه‌روز به جهادتبیین پرداخته و بار دیگر شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار