کد خبر: ۱۳۵۹۶
با موضوع نماز و خانواده؛

دوره آموزشی توانمندسازی ائمه جماعات ادارات سقز برگزار شد

دوره آموزشی توانمندسازی ائمه جماعات ادارات با موضوع نماز و خانواده در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره آموزشی توانمندسازی ائمه جماعات ادارات با موضوع نماز و خانواده در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع نماز و خانواده برگزار شد، استاد حجت الاسلام علی محمد باقی به تشریح تاثیرات نماز پرداخت.

وی افزود: ترویج فرهنگ نماز و نهادینه کردن آن در روح افراد و جامعه از ارتکاب بسیاری از جرمها جلوگیری کرده و ناهنجاریهای اجتماعی که همه ریشه در اعتقادات ضعیف انسان دارد کاهش می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت مشارکت پرشکوه در انتخابات پیش‌رو؛ اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در صدد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام هستند از مبلغان دینی انتظار داریم برای خنثی کردن این نقشه دشمن با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و روشنگری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه سازی کنند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه رأی تک تک افراد جامعه در سرنوشت کشور تاثیرگذار است، اظهار داشت: همکاری مردم در این میدان سرنوشت‌ساز ضامن اقتدار کشور و شکست اهداف کفرجهانی است.

وی افزود: انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است، زیرا دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در جامعه است.

ارسال نظر