کد خبر: ۱۳۶۰۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی خبر داد:

برپایی آئین معنوی اعتکاف در 2 مسجد شهرستان گرمی

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از اجرای مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در 2 مسجد این شهرستان خبر داد.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید بهاری درنشست هم اندیشی با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی آیین معنوی اعتکاف که با حضور امام جمعه انگوت و  جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: آئین معنوی اعتکاف همزمان با سراسر استان، در مسجد جامع گرمی و نیز مسجد باب الحوائج (ع) انگوت ویژه برادران و خواهران از ۵ تا ۷ بهمن ماه (۱۳ تا ۱۵ رجب) برگزار می‌شود.

وی افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری مراسم «اعتکاف تمدن ساز»، مقرر شده درراستای ارتقای کیفی برنامه‌ها و بهره مندی بیشتر معتکفین، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با حضور اساتید، مداحان، قاریان و مشاوران جهت بصیرت افزایی و دانش افزایی معتکفین مخصوصا جوانان و نوجوانان اجرا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی افزود: در سه روز ایام اعتکاف با استفاده از بروشور، فلش، ویدئو پروژکتور و بسته‌های آموزشی و فرهنگی، برنامه‌های نشاط آوری در مساجد برگزار خواهد شد و در نهایت برای همه اعتکاف اولی‌ها، هدایا و جوایزی اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: جشن‌ها، مسابقات قرآنی، مشاوره خانواده، جوانان، مداحی و محفل انس با قرآن از برنامه‌های اصلی مساجد جهت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، جهاد تببین، انتخابات، دشمن‌شناسی و... می‌باشد.

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان گرمی بیان داشت: در این مراسم، از اساتید، سخنرانان، مداحان و مشاوران بومی جهت پوشش این برنامه‌ها بهره خواهیم برد، چراکه هدف و سیاست اصلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، بر حمایت، توانمندسازی و دانش افزایی نیرو‌های بومی است.

حجت الاسلام بهاری  درپایان از خیرین خواست در صورت تمایل کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از اجرای این مراسم، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۴۳۹۸۶۳۱۱۰ حجت الاسلام رحیمی واریز کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار