کد خبر: ۱۳۶۵۶
مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد:

آغاز آئین معنوی اعتکاف با حضور ۴ نفر از خواهران و برادران معتکف در استان اردبیل

آئین معنوی اعتکاف از نماز صبح امروز ۱۳ رجب با حضور ۴ هزار نفر از خواهران و برادران معتکف در ۵۰ مسجد استان اردبیل آغاز شد.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی قبادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مصاحبه‌ای گفت: مساجد شهر اردبیل میزبان ۱۶۰۰ نفر از خواهران و برادران معتکف هستند که از شب گذشته در ۱۶ مسجد محل اعتکاف در شهر اردبیل حضور یافته و به مدت سه روز معتکف خانه خدا خواهند بود.

وی افزود: در شهرستان‌های تابعه استان اردبیل نیز در مجموع ۲۴۰۰ نفر معتکف در ۳۴ مسجد با همکاهنگی ادارات تبلیغات اسلامی آئین معنوی اعتکاف با اقامه نماز صبح در ۱۳ رجب و قرائت دعای عهد آغاز شد و معتکفین تا ۱۵ رجب با حضور در مساجد به راز نیاز و خلوت با معبود خویش می‌پردازند.

قبادی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی با عنوان جلسات سخنرانی، مشاوره، پاسخ به شبهات و سوالات دینی، مولودخوانی، مداحی، محافل انس با قرآن و .. تدوین شده تا با حضور سخنرانان، مشاوران، قاریان و اساتیدقرآن و مداحان اجرا خواهد شد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در آئین استقبال از معتکفین، حجت الاسلام محمدباقر غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل و جمعی از مسئولین با حضور در مساجد محل اعتکاف از معتکفین استقبال کردند.

قبادی با اشاره به ارتباط مستمر و بازدید حضوری از مساجد محلف اعتکاف، افزود:  در راستای برگزاری شایسته، سهولت عبور و مرور و برفروبی مسیر‌های منتهی به مساجد اعتکاف طبق هماهنگی که مجموعه شهرداری اردبیل انجام شد،  شهردار اردبیل از نحوه خدمات رسانی نیرو‌های شهرداری در محوطه مساجد اعتکاف بازدید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار