کد خبر: ۱۳۷۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد:

رشد ۱۰۰ درصدی حضور مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از رشد ۱۰۰ درصدی حضور معتکفین در سال جاری خبر داد.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

رشد 100 درصدی حضور مازندرانی ها در اعتکاف رجبیه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شریف تبار در حاشیه باید از معتکفین با اشاره به اهمیت برگزاری مناسک اعتکاف در سال جاری افزود: امسال بیش از ۲۱۵۰۰ نفر از مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه شرکت کردند که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این مراسم معنوی و تشکر از همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، سپاه و به ویژه هیأت امنای مساجد خاطر نشان کرد: امسال با توجه به استقبال خوب و کم نظیر جوانان و نوجوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در این مراسم معنوی، بیش از ۳۴۸ مسجد برای این امر تدارک دیده شد که نشان از ظرفیت بالای معنوی در این استان دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان به حضور روحانیون و مبلغین و بازدید مسئولین از معتکفین اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با این امر، بازدید مسئولین از جمله نماینده محترم، ولی فقیه در استان و حضور و بیان مسایل معنوی روحانیون سرشناس استان از جمله آیت الله توکل، آیت الله معلمی و اساتید مطرح و روحانیون مستقر در جمع معتکفین به اجرا در آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ادامه داد: برنامه‌های مختلف در جمع معتکفین به اجرا در آمد که بیان احکام، حلقه‌های معرفتی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، محافل قرآنی، قرائت دعا و مناجات و ... از جمله این برنامه هاست که مورد توجه معکتفین می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار