کد خبر: ۱۳۸۱۳
رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:

۳۰۰ برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در استان مازندران برگزار خواهد شد

حجت الاسلام رمضانی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران: ۳۰۰ برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در استان مازندران برگزار خواهد شد.
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

۳۰۰ برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در استان مازندران برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل رمضانی مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و رئیس کمیته قرآن ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در نشست با خبرنگاران استان که با حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از فعالیت ۹۰۰ موسسه قرآنی و ۱۲هزار نوآموز قرآنی در مراکز قرآنی مازندران خبر داد و اظهار داشت: ۳۰۰ برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مراکز قرآنی استان مازندران، برگزاری یادواره شهدای قرآنی مازندران را از برنامه‌های دهه فجر برشمرد و بر لزوم تبیین سیره ۱۴۴شهید قرآنی برای نسل نو تأکید کرد.

این مسئول از برگزاری جشنواره قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ، روخوانی، روانخوانی، سرود و ... ویژه نوآموزان قرآنی استان خبر داد و بیان کرد: اختتامیه این جشنواره در دهه فجر با حضور ۱۰۰۰ نوآموز قرآنی در مصلی‌های منتخب استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری محافل انس با قرآن به یمن چهل و پنج سالگی انقلاب خبر داد و افزود: استاد تدبر در قرآن در قالب طرح مستورا در این محافل انس پیام‌های آیات را برای مستمعین بیان خواهد کرد.

وی از بازخوانی ۱۶۰ آیه پرتکرار از لسان علمای دین نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) علامه حسن زاده آملی (ره)، جوادی آملی و... در این محفل خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم محافل انس با قرآن تربیتی باشد و صرفا محافل تهیجی نباشد.

این مسئول با بیان اینکه کاروان قرآنی نور شامل گروه تواشیح، مجری قرآنی، قاری و حافظ قرآن در مساجد محوری شهرستان‌ها حضور خواهد یافت، گفت: نخبه‌ها و چهره‌های قرآنی استان در دهه فجر معرفی و تجلیل می‌شوند.

حجت الاسلام رمضانی به اهمیت تکریم پیشکسوتان قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ویژه دانش آموزان، راه اندازی پویش حفظ سوره فجر، برپایی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه البسه اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی را در شهرستان‌ها، ویژه برنامه جشن تولد قرآن در شب مبعث به میزبانی مساجد محوری استان، کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی و توزیع بسته‌های معیشتی به همت مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند استان را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار