کد خبر: ۱۳۸۷۴
۱۰ بهمن | حجت‌الاسلام قمی در نشست مجازی با مدیران اداره‌کل بانوان مطرح کرد:

نقش اساسی بانوان در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مجازی با مدیران اداره‌کل بانوان به نقش اساسی بانوان در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست مجازی اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی صبح دهم بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسملین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران کل استان‌های این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست به نقش بانوان در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان به لحاظ راهبردی نقش مهمتری در این طرح دارند، چون می‌توانند در خانواده‌های خود این طرح را به اجرا در بیاورند و فضایی مناسب فراهم کنند؛ اگر مخاطب اول این طرح بانوان باشند، حتما میزان استقبال از این طرح بیشتر خواهد شد.

همچنین در این نشست مدیران کل بانوان استان‌ها ضمن ارائه گزارش‌های مربوط به رئیس این اداره، پیرامون برنامه‌های آینده خود با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند و سارا طالبی، مدیر اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی پس از دریافت گزارش‌ها چشم اندازی از برنامه‌های آینده این اداره در سراسر کشور را ارائه کرد.

ارسال نظر