کد خبر: ۱۳۸۷۷
هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

بهره‌برداری از خانه عالم روستای حسین آباد فردوس

خانه عالم روستای حسین آباد شهرستان فردوس هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا مرادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فردوس در سومین روز پروژه‌های افتتاحی دهه فجر این شهرستان از بهره‌برداری خانه عالم روستای حسین‌آباد خبر داد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فردوس در آئین بهره‌برداری از این خانه عالم روستایی که با حضور فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات و نهاد‌ها و مردم روستا همراه بود، گفت: این خانه عالم از سال ۱۳۹۵ آغاز و امسال با زیربنای ۹۰ متر و هزینه ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری، بسیج سازندگی، دهیاری، شورای اسلامی و مردم ولایتمدار روستای حسین‌آباد به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس ضمن تشکر از تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، بسیج سازندگی و مردم و مسئولین این روستا خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های عالم و حضور دائمی روحانی در روستا در ارتقای فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی روستا‌ها تأثیر بسزایی دارد.

وی هدف از ایجاد خانه عالم در روستا‌ها را برقراری ارتباط بیشتر مردم با روحانیان و پاسخ به مسائل شرعی و مذهبی آنان دانست و گفت: احداث خانه عالم برای استقرار و حضور روحانی در مناطق روستایی و شهری امری ضروری است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار