کد خبر: ۱۴۱۰۲
مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات شاه بیت حماسه است

مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات را مساله روز کشور و مشارکت حداکثری را شاه بیت این حماسه بیان کرد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، در نشست مبلغان و روحانیان با عنوان شهید آیت الله سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر درگیر جنگی هستیم که ما را درگیر خرده روایت‌ها کرده است، گفت: دشمن قصد دارد ما را از شکوه و عظمت و عزت انقلاب اسلامی دور کند.

وی از شهید رضی به عنوان مؤثرترین فرمانده جبهه مقاومت در سوریه یاد کرد و گفت: امروز مجاهدت‌های شهید رضی‌ها و امثال آن توسط زن مسلمان الگوی سوم بیان می‌شود.

وی با اظهار اینکه امروز حماس تمام معادلات رژیم صهیونیستی و استکبار را به هم زده است، گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت زمین گیر شده است و این از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام غلامی با عنوان اینکه امروز آنقدر در اوج عزت اقتدار هستیم، تصریح کرد: اسلامی ایران در همه معادلات در دنیا مؤثر و اثرگذار است و امروز الگوی مقاومت از گفتمان انقلاب اسلامی و راه شهیدان نشأت می‌گیرد.

مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان اینکه امروز انصارالله یمن کل معادلات غرب را بر هم ریخته است، تصریح کرد: باید کلان روایت انقلاب اسلامی را بازگو کنیم و به آن افتخار کنیم.

ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد

وی با اظهار اینکه امروز ایران اسلامی در نقطه اوج عزت و افتخار قرار دارد، گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن این کلان روایت را به انحراف بکشد و به دست فراموشی برود.

حجت الاسلام غلامی با عنوان اینکه اشکالات موجود محصول تفکر انقلاب اسلامی نیست آن را محصول تفکر و تمدن غربی دانست و گفت: همچنین باید تبیین درستی از خرده روایت‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم، زیرا اشکالات ما محصول تفکر لیبرال دموکراسی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درگیر جنگ شناختی هستیم، ادامه داد: ایجاد امید واقعی در جامعه باید راهبرد اساسی و اصلی ما باشد از این رو ایجاد نشاط و امید باید اولویت باشد، زیرا تحریف و دروغ و لجن پراکنی راهبرد دشمن است و راهبرد ما باید فریضه جهاد تبیین باشد.

وی انتخابات را مهم‌ترین مسئله روز کشور بیان کرد و گفت: زیر از ۹ ماه قبل توپخانه‌های دشمن در حال بمباران تبلیغاتی انتخابات هستند.

حجت الاسلام غلامی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت انتخابات سال جاری از منظر مردم سالاری دینی و اسلامیت نظام اشاره کرد و ادامه داد: در جمهوری اسلامی مجلس به اراده مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به پیش ثبت نام ۴۹ هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ثبت نام این تعداد به عنوان یک دستاورد محسوب می‌شود و نباید آن را دست کم گرفت.

مدیرکل امور مجلس تبلیغات اسلامی مشارکت حداکثری را شاه و بیت مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: مشارکت حداکثری سبب ناامید شدن دشمن می‌شود.

وی با اظهار اینکه مشارکت حداکثری سبب آبرو و عزت می‌شود و منافع حداکثری را تأمین می‌کند، ادامه داد: امنیت ملی سبب رشد و شکوفایی و پیشرفت کشور می‌شود و هر کسی که مخاطبی دارد باید منادی انتخابات باشد.

وی با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مشارکت مردم در سال جاری طبق آمار‌های رسمی ۲۰ درصد بیشتر از سال‌های قبل بوده است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار