کد خبر: ۱۴۱۴۱
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
دانلود همه تصاویر
اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

روایت گری پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌ای بسیار مهم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت:بازخوانی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و روایت گری آن در قالب‌های هنری و در فضای رسانه‌ای بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین،شامگاه یکشنبه  بیست نهم بهمن ماه درآئین اختتامیه دومین رویداد استانی نوآوین در قزوین اظهار کرد: هرکدام از نوجوانان باید در این قبیل رویدادها از بسترهای آموزشی فراهم شده استفاده کرده و ضمن آشنایی با شهید آوینی به جهادگران تبیین در حوزه رسانه تبدیل شوند.

وی افزود: آنچه امروز نیاز نظام و انقلاب است این است که نوجوانان به عنوان افراد اثرگذار نه تنها کشور بلکه جهان احساس مسئولیت کرده ودر میدان حضور پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: ما تحت محاصر تبلیغاتی دشمن قرار داریم و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن در قالب‌های مختلف از تلویزیون تا فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعته ذهن جامعه را بمباران می‌کنند و یک جنگ تبلیغاتی تمام عیار را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جنگ واقعی امروز ما حنگ نرم و ترکیبی است، بیان کرد: شما نوجوانان افسران مقابله با حنگ نرم دشمن هستید و نباید خود را دست کم بگیرید.

حجت الاسلام پورآرین ادامه داد: دشمن در حوزه تبلیغات و رسانه تمرکز کرده و با ابزار هنر تلاش می‌کند تا بر اذهان تأثیر گذاشته و بر روی دین و انقلاب اسلامی تأثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی باید ایمان خود را قوی کرده و امید را در خود زنده نگه داریم، اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بیش از ۴۰ سال را باید بشناسیم و به جامعه انتقال کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ۲۰ سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که جریان مقاومت اینقدر قدرتمند شود که مرزهای استراتژیک جمهوری اسلامی را تغییر داده و تا مرز اسرائیل تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان حاضر در این دوره باید توانمندی روایت پیشرفت دستاوردهای انقلاب و نظام را داشته باشند، تاکید کرد: بازخوانی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و روایت گری آن در قالب‌های هنری و در فضای رسانه‌ای بسیار مهم است.

این مسؤول در پایان یادآور شد: نوجوانان امروز می‌توانند به عنوان افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم در حوزه روشنگری ورود داشته باشند و امیدواریم با دغدغه شاهد حضور این نوجوانان باشیم.

ارسال نظر