مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان خبر داد:

فعالیت حسینیه انتخابات در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از فعالیت حسینیه انتخابات در استان خبر داد.
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی با تاکید بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات خصوصا دو انتخابات بسیار مهم در ۱۱ اسفندماه جاری، افزود: در راستای مشارکت حداکثری، پاسخ به شبهات انتخاباتی، جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مقابله با اقدامات دشمن در مایوس سازی مردم و امید آفرینی، برنامه تلویزیونی ویژه شبکه استانی هامون به نام حسینیه انتخابات، با همکاری و مشارکت صدا و سیما، دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و ... به میزان ۲۲۵ دقیقه و در پنج قسمت ۴۵ دقیقه‌ای طراحی و آماده پخش شده است.


وی ادامه داد: این برنامه شامل قرائت قرآن کریم توسط قاریان مطرح استانی، سخنرانی مذهبی و جهاد تبیینی با محوریت انتخابات، پاسخ به سوالات و شبهات انتخاباتی مردم، مداحی و سایر برنامه‌های روشنگری است.


جهانشاهی بیان کرد:این برنامه در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هر روز از شبکه استانی هامون در حال پخش است و سعی شده در آن از ظرفیت مسوولان مرتبط با انتخابات و سخنرانان مطرح سیستان و بلوچستان، بهره گیری شود.


وی اضافه کرد: این برنامه تا روز پنج شنبه در شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.


وی در پایان گفت: شماره پیامکی ۹۰۰۰۸۵۲۳ آماده دریافت سوالات و شبهات انتخاباتی در راستای پاسخ گویی از سوی مسوولان و کارشناسان برنامه است.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار