کد خبر: ۱۴۴۵۱
مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

برنامه‌های ویژه امور بانوان برای ماه مبارک رمضان

مراد اسکندری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تشریح برنامه این اداره با اشاره به وظیفه قطعی خود که به عنوان جهاد تبیین بر عهده سازمان تبلیغات است، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را در سه بخش تشریح کرد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

هایپرلینک و عکس گوشه خبر اضافه شود///////برنامه های ویژه امور بانوان برای ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراد اسکندری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تشریح برنامه این اداره با اشاره به وظیفه قطعی خود که به عنوان جهاد تبیین بر عهده سازمان تبلیغات است، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را در سه بخش تشریح کرد.

مسئول  امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ در بخش اول تهیه  نشریه  دیجیتال امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ویژه ماه مبارک رمضان که به علت استقبال خوبی که از شماره قبلی نشریه شد، ویژه نامه رمضان هم در دستور کار قرار گرفت.

به گفته اسکندری: تفسیر بخش ایمان، از طرح مسطورا (۶ فراز) بر عهده امور بانوان اداره کل است که توسط اساتید حوزه و دانشگاه در حال تدوین و تولید است.

مسئول کمیته بانوان ستاد عملیات رمضان افزود: طرح اکرام ایتام در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) بصورت مراسم افطاری برای دختران ایتام با هماهنگی اموربانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت آیات انفاق و اکرام ایتام در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار