کد خبر: ۱۴۷۳۱
خوزستان| در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد؛

اجتماع شرکت‌کنندگان پویش «زندگی با آیه‌ها» در اهواز

اجتماع بزرگ شرکت‌کنندگان خوزستانی در رویداد ملی زندگی با آیه‌ها شامگاه سه‌شنبه، ۷ فروردین‌ ماه در بارگاه علی‌بن مهزیار اهوازی برگزار شد.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

اجتماع شرکت‌کنندگان پویش «زندگی با آیه ها» در اهوازبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید حردانیان رئیس دارالقرآن الکریم استان خوزستان گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی، شرکت کنندگان درطرح ملی «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان در بارگاه علی بن مهزیار اهوازی گرد هم آمدند.

حردانیان گفت:طرح ملی «مسطورا» ذیل پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

رئیس دارالقرآن الکریم استان خوزستان افزود:شاخص‌ترین محصولی که برای این ۱۵۰ فراز ایجاد می‌شود، وبگاه زندگی با آیه‌ها «https://zendegibaayeha.ir» است که بستر بارگذاری تمامی تولیدات تبیینی پیرامون این ۱۵۰ فراز خواهد بود و در حرکت هم‌افزا مخاطبان به این بستر دعوت می‌شوند. در این، بستر علاوه بر تبیین آیات، حفظ آیات نیز تسهیل می‌شود و مسیر همراهی مخاطب از آیه اول تا آخرین آیه بازی‌وارسازی می‌شود تا انگیزه همراهی مخاطب با سایت را بیشتر کند.

همچنین مجموعه تولیدات مکتوب و رسانه‌ای برای این ۱۵۰ فراز همگی در سایت محصول بارگذاری می‌شوند تا همیشه در دسترس علاقه‌مندان باشد. ضمناً، چون تقویت همه جریان‌های فعال و مردمی، سیاست اصلی این جریان است، این سایت محلی برای معرفی تمامی اتفاقات مردمی قرآنی در ماه مبارک رمضان نیز هست.

حج الاسلام و المسلمین حردانیان از عموم هم استانی‌های خوزستانی دعوت کرد تا با ارسال عدد ۵ به شماره ۳۰۰۰۶۱۳۳ به این پویش ملی بپیوندند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار