به میزبانی اداره کل کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

برگزاری جلسه ستادی هماهنگی لیالی قدر و روز قدس در یاسوج

در جلسه ستادی هماهنگی لیالی قدر  و وروز  قدس که با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان بر حفظ حرمت روز ۲۱ رمضان و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید نمود.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

برگزاری جلسه ستادی هماهنگی لیالی قدر و روز قدس در یاسوجبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در جلسه ستادی هماهنگی لیالی قدر و روز قدس که با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان بر حفظ حرمت روز ۲۱ رمضان و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید نمود.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با بیان موضوع جلسه  و تاکید بر همکاری و همگرایی بیشتر و بهتر جهت ارتقا کمی و کیفی مراسم احیا لیالی قدر و گرامیداشت سالروز شهادت امام  علی (ع)، اظهار داشت: استقبال مردم و حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف وصف ناشدنی است، لذا باید از این موقیت و ظرفیت مردمی به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم.

وی با  بیان  تقارن سالروز شهادت امام علی ع با روز طبیعت بر لزوم حرمت این روز تاکید نمود. ایشان در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم مظلوم غزه و لزوم حمایت از مردم فلسطین در منابر و مجالس و ترغیب به حضور باشکوه در راه پیمایی روز قدس گفت:مساله فلسطین به هیچ وجه نباید فراموش شود و باید از ظرفیت این ایام در بیان جنایت‌های  اسرائیل و مظلومیت مردم غزه بهره ببریم و مردم را به شرکت گسترده و بیش پبش دعوت نماییم.

در ادامه اعضای جلسه نسبت به ارتقاء کمی و کیفی مراسم مناسبت‌های پیش رو پیشنهاداتی ارائه نمودند و در پایان مقرر گردید در این خصوص ادارت فرهنگی و فعالان عرصه دینی با هیئات مذهبی مردمی و ائمه جماعات و مبلغین همکاری بیشتری داشته باشند. دسته روی هیئات مذهبی و  برپایی موکب فرهنگی در روز شهادت از جمله مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار