کد خبر: ۱۴۷۳۶
کردستان| مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند و کردستان از نظر مشارکت مردم در این طرح ملی جایگاه سوم کشوری را تاکنون کسب کرده است.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با نماینده، ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: یکی از طرح‌های ایام ماه مبارک رمضان امسال در سطح کشور طرح «زندگی با آیه‌ها» است و سازمان تبلیغات اسلامی در استان نیز تمرکز خود را روی این طرح گذاشته است تا آیات منتخب این طرح در زندگی مردم جاری شوند و به ادبیات غالب بین مردم تبدیل شود.

وی بیان کرد: کاروان قرآنی کشوری در شهر‌های استان کردستان در ابتدای ماه مبارک رمضان حضور یافتند و ضمن اجرای محافل انس با قرآن کریم در مساجد، طرح زندگی با آیه‌ها را نیز برای عموم مردم تشریح کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مسابقات پیامکی ویژه طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح استان روزانه برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: کانال زندگی با آیه‌ها نیز طراحی شده که حدود ۲ هزار نفر در این کانال شرکت دارند و کانال مسطورا ویژه دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی نیز با جذب مخاطبان زیادی توانسته‌اند زمینه مشارکت افراد را در این طرح قرآنی مهیا کنند.

وی عنوان کرد: استقبال مردم استان کردستان نیز از طرح قرآنی یاد شده تاکنون مطلوب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: کردستان در سطح کشور در انتشار آیه‌های مدنظر این طرح و میزان مشارکت مردم از طرح زندگی با آیه‌ها جایگاه سوم را از نظر تعداد شرکت کننده و نسبت به درصد جمعیت داشته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار