کد خبر: ۱۴۸۲۳
خوزستان| ۱۵ تا ۱۹ فروردین؛

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، ۱۵ تا ۱۹ فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برگزار می‌شود.
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵

پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین حردانیان رئیس دارالقرآن الکریم خوزستان گفت: نمایشگاه پانزدهم قرآن و عترت استان، از ۱۵ فروردین به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار خواهد شد.

وی گفت: انتخاب دهه سوم ماه مبارک رمضان جهت برگزاری نمایشگاه به دلیل این است که نمایشگاه با ایام تعطیلات نوروزی تداخل پیدا نکند.

حردانیان ادامه داد: ۹ برنامه جنبی توسط سازمان‌های همراه در نمایشگاه اجرا خواهند شد. پویش زندگی با آیه ها، محفل قرآنی «می‌خوانمت»، شب شعر قرآنی، سبک زندگی اسلامی، مراسم تکریم شهدای قرآنی به ویژه شهدای منا و شبی با شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند. برنامه‌های جنبی نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌‎شوند و هر شب دو حزب از قرآن کریم توسط قاریان و حافظان نوجوان استان در نمایشگاه تلاوت می‌شود.

وی با بیان اینکه دارالقرآن الکریم خوزستان در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت همکاری می‌کند، گفت: بخش کودک نمایشگاه امسال به صورت ویژه دیده شده و امسال ۴۰ غرفه برای بخش حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است.  ناشران در این نمایشگاه آثار خود را با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار