کد خبر: ۱۴۸۲۹
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان مطرح کرد:

مشارکت موسسات و خانه‌های قرآنی در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در زنجان

حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان از مشارکت موسسات و خانه‌های قرآنی استان زنجان در اجرای طرح «زندگی با آیه ها» با هدف ترویج مفاهیم و گفتمان قرآن در جامعه خبر داد.
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان از مشارکت موسسات و خانه‌های قرآنی استان زنجان در اجرای طرح «زندگی با آیه ها» با هدف ترویج مفاهیم و گفتمان قرآن در جامعه خبر داد و اظهار داشت: «طرح زندگی با آیه ها» از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت ملی در سطح استان از سوی تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، اداری، نظامی و تبلیغاتی و رسانه‌ای اجرا می‌شود و اداره کل تبلیغات اسلامی  نقش محوری در این عملیات به خصوص در راهبری و رصد آن برعهده دارد.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان در قالب طرح زندگی با آیه‌ها ۳۰ آیه از آیات قرآن به عنوان موضوع محوری جزء مربوطه مطرح و تفسیر و تبیین و حفظ این آیات در مراسمات جزءخوانی و مراکز قرآنی بحث و قرائت خواهد شد.

وی عنوان کرد: طرح قرآنی زندگی با آیه ها، زندگی با آیه‌های قرآن است که برگرفته از طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری است. وی افزود: در اجرای این طرح، روزانه یک مسابقه بصورت استانی نیز برگزار می‌شود و برندگان در این طرح جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار