حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری تشریح کرد:

نقش کلیدی مدارس صدرا در حفظ رشته معارف اسلامی

مدیرکل تبیلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد مدارس صدرا حفظ رشته معارف اسلامی است، گفت: یکی دیگر از رویکرد‌های این مدارس نیز رسیدگی به امور تربیتی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت بگیرد.
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیران صدرا استان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: در غزه درحقیقت مبارزه ارزش‌ها درحال وقوع است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در مدارس صدرا چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: یکی از این مشکلات کمبود نیروی انسانی است البته این مشکل طی سال‌های اخیر در کل آموزش و پرورش وجود داشته به همین جهت مکاتباتی با وزارت آموزش و پرورش صورت و ابلاغ لازم دریافت شد تا مدارس صدرا برای دریافت نیروی انسانی در اولویت قرار بگیرند، اما همچنان برخی مشکلات در این زمینه وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد مدارس صدرا حفظ رشته معارف اسلامی است، ادامه داد: یکی دیگر از رویکرد‌های این مدارس نیز رسیدگی به امور تربیتی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: لازم است در مدارس صدرا فضای بین دانش‌آموزان، معلمان، مدیر و سایر مسئولان بسیار دوستانه و صمیمی باشد تا اهداف تربیتی این مدارس به خوبی محقق شوند.

ارسال نظر