حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تصریح کرد:

برگزاری کارگاه‌های زندگی با آیه‌ها در شهرستان شهرکرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به تحلیل روانشناختی که بر آیات ویژه طرح مسطورا انجام شده است، گفت: این تحلیل‌ها در قالب کارگاه‌های زندگی با آیه‌ها با رویکرد سبک زندگی و روانشناسی اسلامی در سطح مراکز قرآنی شهرستان شهرکرد در اختیار افراد قرار داده می‌شوند.
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به اجرای طرح مسطورا در سطح ملی، اظهار کرد: این طرح در ایام ماه مبارک رمضان در سطح چهارمحال و بختیاری و همزمان با سراسر کشور درحال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی مسطورا در موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: علاوه‌بر این در ایام ماه مبارک رمضان جلسات و محافل قرآنی نیز در سطح این شهرستان برگزار می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: جلسات و محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان توسط مراکز قرآنی و مبلغان برگزار می‌شوند که از افراد برگزار کننده درخواست شده تمامی جلسات خود را با محوریت آیات منتخب در طرح مسطورا برگزار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری با اشاره به تحلیل روانشناختی که بر آیات ویژه طرح مسطورا انجام شده است، عنوان کرد: این تحلیل‌ها با توجه به کاربردی که آیات طرح در زندگی روزمره افراد دارند انجام شد و مباحث در قالب کارگاه‌های زندگی با آیه‌ها با رویکرد سبک زندگی و روانشناسی اسلامی در سطح مراکز قرآنی شهرستان شهرکرد در اختیار افراد قرار داده می‌شوند.

ارسال نظر