کد خبر: ۱۴۹۳۱
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
دانلود همه تصاویر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه مطرح کرد:

اجرای طرح «هر هیئت یک محفل انس با قرآن کریم» در بندر کنگ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: تا زمانی که ما با تمسک به قرآن کرده و در سایه آن زندگی می‌کنیم آسیب ناپذیر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طرح هر هیئت یک محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان، در حسینیه سید محمد عالم شهر بندرکنگ با حضور حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت الاسلام طاهری امام محله و مردم متدین و معتمدین محله برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی از جمله ثمرات انس با قران را نورانی شدن قلب‌ها عنوان کرد و افزود: بر اساس تاکید پیامبر گرامی اسلام (ص) وقتی قلب‌ها تیره می‌شوند، قرائت قرآن قلب‌ها را جلا داده و نورانی می‌کند و تیرگی‌ها را می‌زداید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در پایان تاکید کرد: تا زمانی که ما با تمسک به قرآن حرکت کرده و در سایه آن زندگی می‌کنیم آسیب ناپذیر خواهیم بود و می‌توانیم زندگی استواری داشته باشیم.

حجت الاسلام خلیفاوی در این جلسه آیه ۳۵ سوره مبارکه انبیاء و آیه ۲۶ سوره مبارکه قاف را تزجمه و تفسیر کرده و تبیین نمودند.

ارسال نظر