کد خبر: ۱۴۹۶۰
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل برگزار شد:

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی اعتکاف در اردبیل

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی، فعالان و ادارات همکار در برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرایی اعتکاف در اردبیل برگزار شد.
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد باقر غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی، فعالان و ادارات همکار در مراسم اعتکاف در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری شایسته و پر شور سنت حسنه اعتکاف در اردبیل گفت: تعداد ۵۰ مسجد استان اردبیل میزبان ۳۹۰۶ معتکف در دو بخش برادران به تعداد ۱۹۶۹ برادر و ۱۹۳۷ نفر از خواهران بود که نسبت به سال قبل تعداد مساجد ۶۷ درصد افزایش یافت.

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی اعتکاف در اردبیل

وی از افزایش ۹۱ درصدی آمار شرکت کنندگان در اعتکاف امسال نسبت به سال قبل در استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه به استقبال شایسته اقشار مختلف مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان، در مقایسه با تعداد معتکفین در سال ۱۴۰۱ در ۳۰ مسجد استان اردبیل که ۲۰۴۰ نفر بود که در سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۹۱ درصدی به تعداد ۳۹۰۶ نفر در ۵۰ مسجد استان اردبیل بودیم.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل افزود: مساجد محل اعتکاف دانش آموزان امسال ۲۰۰ درصد افزایش داشته که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳ مسجد ویژه دانش آموزان و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ مسجد میزبان اعتکاف دانش آموزان بود.

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: در برنامه‌های اعتکاف امسال در کنار دعا و نیایش، سخنرانی، محفل انس با قرآن، جلسات مباحثه و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و مشاوره، کتابخوانی، مولودخوانی و نیز مداحی و گرامی داشت ایام، برای معتکفین برگزار شد.

وی بر ضرورت شبکه سازی ویژه معتکفین تاکید کرد و گفت: برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال ۱۴۰۳، جلسات مستمر با حضور عوامل اجرایی، فعالان و ادارات همکار در راستای اجرای موفقیت آمیز مراسم اعتکاف در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل است.

در ادامه هر یک از عوامل اجرایی، فعالان و نمایندگان ادارات همکار در مراسم اعتکاف شهرستان اردبیل در خصوص اجرای پر محتوا و مطلوب‌تر از سال‌های قبل نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار