معاونت فرهنگی | حجت‌الاسلام عزت‌زمانی:

مشارکت همه جانبه مردم در برنامه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی صمیمی با نخبگان فرهنگی استان سیستان و بلوچستان به مشارکت همه جانبه و مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و پایدار این استان تاکید کرد.
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی-تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست صمیمی که با حضور نخبگان فرهنگی استان سیستان و بلوچستان در این اداره‌کل تبلیغات این استان برگزار شد، بر مشارکت همه جانبه و مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و پایدار تاکید کرد و گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی معتقد هستیم که کار فرهنگی می‌تواند مسئله امنیت را نیز حل کند.

 معاون فرهنگی-تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه هیأت و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین حرف‌های انقلاب را با هیئتی‌ها در میان می‌گذارد، چراکه هیأت هویت است.

در این نشست صمیمی مدیران اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نخبگان فرهنگی استان سیستان و بلوچستان به طرح مسئله و مشکلات استانی خود پرداختند و گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌ کاری خود در این استان را ارائه کردند.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار