کد خبر: ۱۵۱۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تاکید کرد:

ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های تاثیرگذار در حوزه دختران است

حجت الاسلام والمسلمین قانع گفت: با توجه به آغاز دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) این ایام فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های ویژه و تاثیرگذار در حوزه دختران است.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های تاثیرگذار در حوزه دختران استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «حسن قانع» امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ماه) در اولین نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود، گفت: امروز نقطه تهاجمی دشمن دختران و بانوان هستند و ایام دهه کرامت با توجه به آغاز این دهه با میلاد حضرت معصومه (س)، فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های ویژه و تاثیرگذار در حوزه دختران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص به مرحله اجرا در خواهد آمد که از آن جمله می‌توان به اجرای پاتوق‌های دخترانه در سطح شیراز با نگاه به هویت و کرامت دخترانه و با هدف گفتگو و مدیریت عواطف و احساسات برگزار خواهد شد.

وی از اجرای پویش هوای دختری خبر داد و تاکید کرد: هدف از اجرای این پویش توجه به جایگاه دختران در خانواده و جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قانع همچنین یادآور شد: از طرف صدا و سیما نیز برنامه‌هایی برای فضا سازی روز دختر تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است، در این نشست که با حضور حداکثری اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همراه بود، تنی چند از اعضای ستاد به بیان دیدگاه‌ها و معرفی برنامه‌های دستگاه متبوع در این ایام پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار