حجت الاسلام افتخاری:

امید افزایی و ایجاد انگیزه مهم‌ترین رسالت کنشگران مسجدی و فعالان حوزه فرهنگ است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:امید افزایی و ایجاد انگیزه مهم‌ترین رسالت کنشگران مسجدی و فعالان حوزه فرهنگ است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

امید افزایی و ایجاد انگیزه  مهم ترین رسالت کنشگران مسجدی و فعالان حوزه فرهنگ استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید رضا افتخاری در سخنانی با اشاره به تاثیرگزاری کنشگران و تاثیرپذیری  جامعه و از همه مهم‌تر نقش تبیین در موج  افرینی  مثبت  اظهار داشت:در جنگ ترکیبی راه اندازی شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  توسط دشمنان، کنشگران  مسجدی و فعالان حوزه فرهنگ می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های بدخواهان و معاندان باشند.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها  پیشرفت‌های خیره کننده‌ای داشته منتهی  بواسطه روایتگری غلط دشمنان، در جامعه بازخورد مطلوبی نداشته و این برای ما یک ضعف بزرگ است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین  تاکید دارند.

افتخاری  در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان پاره‌ای از  دستاورد‌های نظامی کشور و انفعال دشمنان در مواجهه با جبهه مقاومت گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و اشاره داشتند ما در حال عبور از پیچ تاریخی و در آستانه  فتح قله هستیم، لذا نباید اجازه دهیم دشمنان با روایت‌های ناصحیح، امید و انگیزه را از جامع بگیرند.

افتخاری در پایان ضمن تاکید بر تقویت جایگاه مساجد و نقش افرینی ائمه جماعات  گفت:نقش تاریخی و موثر مساجد همچنان باید حفظ  و تقویت شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار