کد خبر: ۱۵۱۹۷
به همت بنیاد ملی نوجوان استان یزد؛

رویداد نوآوین یزد برگزار شد

رویداد رسانه‌ای نو آوین استان یزد به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و بنیاد ملی نوجوان استان یزد برگزار شد.
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

نوآوین یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  رویداد رسانه‌ای نو آوین استان یزد با هدف توانمد سازی دانش آموزان علاقه‌مند به کنشگری رسانه‌ای برگزار شد.

به گفته مدیر عامل بنیاد نوجوان استان یزد نو آوین سال گذشته در سطح کشور در سه مرحله و با حضور  ۶۰۰ نفر در برگزار شده و امسال نیز در استان‌ها به صورت مجزا در حال برگزاری است.

سید هادی مدبری مدیرعامل بنیاد ملی نوجوان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نو آوین به دنبال تربیت کنشگران رسانه‌ای در قشر نوجوان و دانش آموز است.

وی در ادامه گفت: ما در جنگ رسانه‌ای هستیم، و امروز بیش از هر چیز به فعالین رسانه‌ای  نیاز داریم تا در جنگ روایت‌ها بتوانند راویان پیشرفت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف باشند.
وی ادامه داد: در این دوره فشرده دانش آموزان ابتدا با حضور در مراکز صنعتی استان از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در صنعت کاشی بازدید کردند و در ادامه با آموزش‌های هنری که در این دوره دیدند به تولید اثر پرداختند.

به گفته مدبری نوآوین در استان یزد، پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۵۰ دانش آموز دبیرستانی از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در محل مجتمع فرهنگی کربلا برگزار شد.

 برگزاری کارگاه آموزشی سناریو نویسی، کارگردانی، تصویر برداری، تدوین، و انتشار، بازدید از کارخانه جات صنعتی و برنامه‌های تفریحی از اهم برنامه‌های این رویداد دو روزه بوده است.

در پایان این رویداد ۴۰ گروه ۶ نفره تولیدات خود  را ارائه و در پایان به شش اثر برگزیده توسط هیئت داوران هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار