کد خبر: ۱۵۲۳۹
در آستانه روز معلم:

گردهمایی مربیان مدارس صدرا برگزار شد

در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری (ره) در مراسمی از تلاش های مربیان، معلمان و کادر مدارس معارف اسلامی صدرا در شهر یزد تقدیر شد
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شامگاه یکشنبه ۹ اردیبهشت و در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری (ره) گردهمایی مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا شهر یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام رحمانی رئیس دفتر امام جمعه معزز شهر یزد و نماینده ولی فیقه در استان یزد، حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، دکتر رحیم نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و دیگر مسئولان استان یزد برگزار شد از تلاش های مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سخنانی اظهار داشت: در طول تاریخ قشر معلم از تاثیر گذار ترین اقشار جامعه بوده است و امروز هم همین طور است، معلم بیش از آنکه مدرس مسائل علمی باشد، مربی است.

وی در ادامه گفت: معلم برای دانش آموز یک الگوی تمام عیار است و باید از فرصت طلایی نوجوانی و فضایی که برای تربیت محیا شده است به شکل شایسته ای بهره بری ‌کرد.

در ادامه این گردهمایی استاد بمانی از پيشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت به سخنرانی و بیان خاطرات پرداخت، مهدی قانع و گروه سرود فجر جاوید نیز به اجرای برنامه پرداختند.

تقدیر از معلمان نمونه مدارس‌ صدرا در شهر یزد نیز پایان بخش این نشست بود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار