کد خبر: ۱۵۲۶۱
حجت الاسلام تمرخانی،مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام:

حوزه علمیه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی دارد

حجت الاسلام حسین تمرخانی با حضور در محل دفتر حجت السلام رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، از آمادگی حوزه علمیه خواهران استان جهت برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی با کمک اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

حوزه علمیه جهت برگزاری دوره های آموزشی آمادگی داردبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  حسین تمرخانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام در دیدار با حجت الاسلام علی رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: حوزه علمیه خواهران این آمادگی را دارد که از ظرفیت طلاب خواهر در عرصه‌های تبلیغی بهره‌مند شود و همچنین این آمادگی وجود دارد، دوره‌های مختلف مهارت افزایی و مهارت آموزی را برگزار کنیم.

 حجت الاسلام حجت الاسلام  حسین تمرخانی در جلسه ظرفیت سنجی مبلغات و طلاب مدارس علمیه خواهران ایلام، با تقدیر از همکاری‌های تنگاتنگ  امور بانوان تبلیغات اسلامی استان  با حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: الحمدلله در گذشته همکاری بین دو مجموعه تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران خوب بوده است و همین امر به پیشبرد اهداف تبلیغی در ایلام و استان کمک می‌کند و باید تلاش کنیم این همکاری بیش از گذشته تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام گفت: رویکرد حوزه علمیه خواهران استان تبلیغ محور است و طلاب و دانش آموخته‌های این نهاد آمادگی کامل برای حضور در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی و تربیتی را دارند که در این زمنیه با مجموعه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، امور مساجد، دانشگاه، تبلیغات اسلامی و. رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آن چه که امروز بدان نیاز داریم، حضور تاثیرگذار مبلغات در عرصه‌های دینی و فرهنگی و انقلابی است و دشمن همه قوای خود را برای ضربه به مبانی دین و انقلاب به کار گرفته است و تلاش دارد تاثیر تام خود را در جامعه خصوصا بین نسل جوان بگذارد و این مسئله وظیفه نهاد‌های دینی و تبلیغی را چندین برابر می‌کند و لازم است تلاش شبانه روزی برای خنثی کردن هجوم دشمن صورت گیرد و حوزه علمیه خواهران ایلام آمادگی کامل دارد با همه نهاد‌ها و مجموعه‌ها در این زمینه همکاری کند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام علی رحیمی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام  نیز گفت: رسالت تبلیغات اسلامی، تبلیغ، تبیین و حمایت از جریان‌های تبلیغی و مردمی است و در این راستا تمام امکانات و ظرفیت‌ها را بسیج کرده ایم.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که از ظرفیت طلاب خواهر در عرصه‌های تبلیغی بهره‌مند شود و همچنین آمادگی داریم، دوره‌های مختلف مهارت افزایی و مهارت آموزی را برگزار کنیم.

وی گفت: تبلیغات اسلامی مجموعه است که خود را موظف به سازماندهی و شبکه سازی مبلغان و گره گشایی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی آنان می‌داند.

در این جلسه، معاون فرهنگی  بانوان حوزه علمیه خواهران ایلام و مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام  نیز به بیان نکته نظرات و برنامه‌های پیشنهادی مشترک بین حوزه علمیه خواهران و  اداره کل تبلیغات اسلامی پرداختند.

ارسال نظر