کد خبر: ۱۵۳۹۶
به همت اداره تبلیغات اسلامی رزن؛

از فعالین فرهنگی و مسئولین موکب‌های جشن یک کیلومتری نیمه‌ شعبان تجلیل شد

از ۲۰ نفر از فعالین فرهنگی و مسئولین موکب‌های جشن یک کیلومتری نیمه‌ی شعبان تجلیل به عمل آمد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

تجلیل ازفعالین فرهنگی و مسئولین موکب‌های جشن یک کیلومتری نیمه‌ی شعبانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا ایمانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: در راستای تشویق و ترویج انجام جشن‌های مردمی در مناسبت‌های مذهبی و در حرکتی نو از ۲۱ نفر از فعالین فرهنگی و مسئولین موکب‌های این شهرستان دربرگزاری جشن یک کیلومتری نیمه شعبان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن بیان کرد: خدمت کردن موکب‌ها در نیمه شعبان در جشن یک کیلومتری؛ همانند خدمت کردن در خانه خود حضرت مهدی (عج) است، یادآور شد: اینکه حضرت اجازه می‌دهند برای ایشان کاری انجام دهیم بسیار ارزنده است و این حرکت و حضور مردم در ایام نیمه شعبان اثر قدرت آفرین فوق العاده‌ای دارد، که تجمع مردم از جای جای شهرستان دراین جشن بسیار با اهمیت است و آثار فراوانی دارد.

 حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: فعالیت موکب داران مصداق نصرت، ولی خداست، که امروز بیش از هر زمانی جهان منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان روایتی از امیرالمؤمنین (ع) بر کسب معرفت در انجام هرکاری و اهمیت این معرفت تأکید کرد و با ذکر آیاتی از قرآن کریم به دست‌اندرکاران جشن‌های مردمی نیمه شعبان دراین شهرستان خدا قوت گفت و تشکر کرد.

حجت الاسلام ایمانی افزود: خداوند را شاکریم که به ما عنایت کرد و اجازه داد تا برگزار کننده‌ی مراسم با شکوه  ولادت حضرت ولیعصر (عج) باشیم و این توفیق بزرگی است که به ما عنایت شده است تا با عمر و فکر و خلاقیت و جان و مالمان خدمتگذار جشن بزرگ نیمه شعبان باشیم و بابت این نعمت بسیار بزرگ  وعظیم سپاسگزاریم.

ارسال نظر