کد خبر: ۱۵۴۶۳
توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن انجام شد؛

تجلیل از ۱۴ نفر از مربیان قرآن (زندگی با آیه‌ها) در شهرستان رزن

به پاس گرامیداشت هفته‌ی معلم از ۱۴ مربیان قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن که در طرح (زندگی با آیه‌ها) فعالیت داشتند تجلیل شد.
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

تجلیل از ۱۴ نفر از مربیان قرآن (زندگی با آیه‌ها) در شهرستان رزنبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا ایمانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در جلسه‌ای که با حضور مهندس غفاری آثار، فرماندارمحترم شهرستان رزن، و دکتر ناظمی معاون فرماندار به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ی معصومه (س) که درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، از ۱۴ مربی قرآن اداره تبلیغات اسلامی که دراجرای طرح ” زندگی با آیه ها” فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام ایمانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی از فعالیت‌های مربیان قرآن در عملیات ماه مبارک رمضان به ویژه در اجرای موفقیت آمیز مربیان قرآن در “طرح زندگی با آیه ها” تقدیر و تشکر نمود و به ارائه گزارش کلی از فعالیت‌های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی پرداخته و گفت: در حال حاضر این اداره دارای ۳ مؤسسه قرآنی و ۵۴  خانه قرآن و عترت شهری و روستایی ثبت شده می‌باشد. همچنین دارای ۱۷۴ مربی خواهر و برادر قرآنی دارای گواهی نامه سازمان دارالقرآن الکریم می‌باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: شما مربیان قرآن پیغمبران زمان هستید، چون  طبق تعالیم دینی و قرآن کریم تزکیه و پرورش روح بر تعلیم مقدم است که باید به برنامه‌های قرآنی باهدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، شناخت شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان و تربیت نخبگان قرآنی در مدارس توجه بیشتری شود، چون یکی از شاخص‌های اصلی در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن، معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، و انقلابی است شما مربیان محترم قرآن تمام تلاش خود در جذب کودکان و نوجوانان با ارائه روش‌های نوین به مبانی و آموزه‌های قرآنی اسلامی انجام داده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اید.

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: مهندس غفاری آثار، فرماندارمحترم شهرستان از گسترش فعالیت‌های فرهنگی قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن ابراز خرسندی کرد و اظهار نمود: شهرستان رزن دارای ظرفیت و استعداد‌های خدادادی ویژه‌ای می‌باشد که همین عامل باعث تربیت مربیان و حافظان در منطقه شده است.

 فرماندار شهرستان رزن در ادامه  با تاکید بر برکات قرآن گفت: یکی از آثار این کتاب آسمانی هدایت انسان در مسیر درست زندگی می‌باشد که باید به عنوان چراغ راه و راهگشای مشکلات جامعه بشری از این کتاب الهی بیش از پیش بهره برد.

گفتنی است درپایان ۱۴ نفراز مربیان و مدیران تشکل‌های قرآنی شهرستان با لوح تقدیر وهدایایی به رسم یاد بود تجلیل شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار