کد خبر: ۱۵۵۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

یک هزار برنامه قرآنی در ماه رمضان در استان اردبیل اجرا شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای یک هزار برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۴۰ هزار نفر در مسابقه "زندگی با آیه ها" شرکت کردند.​​​​​
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مراسم اختتامیه جزءخوانی و آئین تجلیل از قاریان قرآن در دفتر امام جمعه اردبیل در سخنانی اظهار کرد: در ماه رمضان امسال برنامه‌های قرآنی پرشورتر از سال‌های قبل اجرا شد.


وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در خصوص طرح ملی "زندگی با آیه ها" برای نخستین بار رمضان امسال را رمضان متفاوت قرآنی توصیف کردند که این نشانگر موفقیت این طرح در سطح وسیعی از جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به استقبال ۴۰ هزار نفری از مسابقه "زندگی با آیه ها" در استان خبر داد و افزود: برگزاری ۴۲۱ مراسم جزءخوانی، ۱۸۷ محفل قرآنی، ۲۴۵ جلسه تفسیر قرآن با محوریت" زندگی با آیه ها" و۸۹ کرسی تلاوت با محوریت طرح "سمیر" از برنامه‌های ویژه ماه رمضان در استان اردبیل بود.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به ظرفیت‌های مهم قرآنی در مناطق مختلف استان افزود: در استان اردبیل گام‌های موثری در استفاده از ظرفیت‌های قرآنی و استفاده از توانمندی تمام شهرستان‌های استان برداشته شده است.

در این مراسم از مفسرین و مرتلین قرآن ماه رمضان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. ​​​​​

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار