کد خبر: ۱۵۵۷۸
معاونت فرهنگی | به همت بنیاد نهضت پیشرفت بانوان برگزارشد

جشن بزرگ دختران در ورزشگاه شیرودی

جشن بزرگ ویژه روز دختر با عنوان «فردامون» با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیر بنیاد نهضت پیشرفت بانوان و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با حضور ۳ هزار دانش آموز دختر در مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جشن بزرگ ویژه روز دختر با عنوان «فردامون» دوشنبه ۲۴ اردیبهشت با حضور معاون امور زنان ریاست جمهوری، مدیر بنیاد نهضت پیشرفت بانوان و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهرانبا حضور ۳ هزار دانش آموز دختر در مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

همچنین از آکادمی مریم که توسط بنیاد نهضت پیشرفت بانوان و در راستای هدایت و تربیت ظرفیت‌های موجود در جامعه زنان و دختران کشور برای پیشرفت کشور راه‌اندازی شده است رونمایی شد.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم با تاکید بر این ظرفیت‌ها گفت: ما در دولت این آمادگی را داریم که نظرات، دغدغه نخبگان و کسانی که استعداد ویژه‌ای دارند را بشنویم و در این راستا رویداد‌های ویژه‌ای هم برگزار کرده ایم و برنامه‌های دیگری هم در دست برنامه‌ریزی و اجرا داریم.

خزعلی با تاکید بر تاثیرگذار بودن دختران ایرانی گفت: کسانی که می‌توانند در جامعه تحول آفرینی کنند و  ایران را به سمت پیروزی و قله‌های پیشرفت سوق بدهند. شما دختران رهبران آینده و مدیران آینده کشورمان هستید و طبق شعار زیبای این برنامه، آینده شبیه شماست و به شما تعلق دارد.

در ادامه این مراسم مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به رونمایی آکادمی مریم در این مراسم گفت: شهرداری نیز با همه این آکادمی‌ها و رویداد‌هایی که در جهت پیشرفت دختران گام برمی دارد، همکاری می‌کند از این رو؛ عقیده داریم در جای جای شهر تهران باید فرصت‌هایی برای بروز، ظهور، گردهمایی و شور و نشاط دخترانمان را فراهم کنیم.

گفتنی است این مراسم به مناسبت روز دختر با حضور پرشور دختران و اجرای برنامه‌های متنوعی چون سرود، حرکت‌های رزمی و تقدیر از دختران برگزیده در حوزه‌های «حرف آورد»، «رفیقانه» و برنامه‌های دیگر بنیاد نهضت پیشرفت بانوان تقدیر به‌عمل آمد. 

 

ارسال نظر