کد خبر: ۱۵۷۰۱
به منظور توسعه آموزش قرآنی؛

کارگاه توانمندسازی مربیان قرآنی استان بوشهر برگزار شد

به منظور توسعه آموزش قرآن کریم، کارگاه توانمندسازی مربیان قرآنی استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

کارگاه توانمندسازی مربیان قرآنی استان بوشهر برگزار شدبه گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور توسعه آموزش قرآن کریم، کارگاه توانمندسازی مربیان قرآنی استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی از طرح آموزش حفظ پایه به عنوان یک طرح کلیدی اداره کل یاد کرد.

در بخش دیگری از این برنامه رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به رویکرد قرآنی این دانشگاه گفت: دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه حافظ کل قرآن کریم هستند و کانون قرآن این دانشگاه از کانون های فعال قرآنی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد مدرسی افزود: این طرح به عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی دانشگاه در شورای هیئت رئیسه دانشگاه بررسی می شود و در صورت تصویب مورد حمایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.

رضا نجفی، عضو شورای راهبری حفظ قرآن کریم کشور و عضو هیئت امنای دانشگاه خلیج فارس به ارائه شیوه‌های تدریس در زمینه آموزش حفظ روخوانی و اونخوانی قرآن کریم بر اساس حفظ پایه پرداخت.

جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی گفت: این کارگاه 27 اردیبهشت 1403 با حضور 120 نفر از مربیان قرآن کریم از شهرستان های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر و کنگان برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار