کد خبر: ۱۵۷۵۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ؛

شهید رئیسی یک رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام رحمانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان :  شهید رئیسی  شخصیتی بی بدیلی بود که تمام هم و غمش رفع مشکلات مردم بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رحمانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان در گفتگویی درباهر شخصیت حجت الاسلام شهید رئیسی گفت:  شهید رئیسی  شخصیتی بی بدیلی بود که تمام هم و غمش رفع مشکلات مردم بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.

حجت الاسلام رحمانی افزود: رئیسی عزیز بدون تکلف و با تواضع تمام در بین مردم حاضر می‌شد و با حوصله تمام و از همه مهمتر با سعه صدر با آنان برخورد می‌کرد.

وی افزود: آیت الله شهید رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیری بود که، ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به این موضوع شهادت دادند و فرمودند ایشان عالم مجاهد و خستگی ناپذیر بودند. این خصوصیات والای ایشان باید مد نظر همه مسئولین نظام قرار گیرد.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: شهید والامقام رئیسی ره شخصیتی بود که چندین کشور برای ایشان عزای عمومی اعلام کرده و مقامات برخی کشور‌ها با صدور پیام‌هایی ایشان را فردی مخلص، قدرتمند، بادرایت و صاحب عقلانیت توصیف نمودند که بسیار حائز اهمیت است. این مطلب نشان از عظمت آن بزرگوار در دیگان جهانیان است.  

وی در ادامه گفت: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع شهدای والامقام نشان از وفاداری ملت به آرمان شهدا و انقلاب است که تمام قد برای تکریم مردان خدا قیام نمودند و حماسه دوم خرداد رقم خورد  خداوند به جهت اخلاص شهدایمان، دل‌ها را متوجه عظمت آنان نمود.  

آقای رحمانی در پایان گفت: راه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت و آن روز اگر لازم بود برای آزادی خاک عزیزمان خرمشهر شبانه روز رزمندگان اسلام تلاش کنند، عرق بریزند و جانشان را تقدیم کنند، امروز هم برای ارتقاء سطح پیشرفت اقتصادی و زیرساختی همین روال باید پیش گرفته شود همچنانکه شهید رئیسی ره تعطیلات برایشان مفهومی نداشت و شبانه روز به فکر آبادانی کشور و نجات اقتصاد آن تلاش و فعالیت می‌کرد.

ارسال نظر