کد خبر: ۱۵۸۰۲
راضیه تجار نويسنده كتاب «سه‌شنبه‌هاي عزيز»:

سرو ملت ایران خم می‌شود ولی نمی‌شکند

نویسنده کتاب «اسم تو مصطفاست» درپی درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و همراهان،‌ ضمن ابراز تسليت براي این ضایعه، گفت: مردم در چنین مواقع حساسی شانه به شانه در کنار هم می‌ایستند و تجلی همبستگی اجتماعی را بیش از پیش به نمایش می‌گذارند. ملت ایران همیشه سرافراز بوده و سروی است که شاید خم شود ولی نمی‌شکند.
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، راضیه تجار، نویسنده پیشکسوت ایرانی درپی سانحه هوایی که منجر به فوت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همراهانش شد، در گفت‌وگویی بیان کرد: به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. غم سنگین‌تر از آن است که بشود تحمل کرد، اما در طول دهه‌های متمادی اتفاق‌های متفاوت را دیده‌ایم و یاد گرفته‌ایم صبور باشیم و تحمل کنیم. امید داریم که خدا مثل همیشه به ملت ایران نگاه کند و در این موقعیت سخت و حساس یاری دهنده این ملت باشد.

تجار گفت: مردم در چنین مواقع حساسی شانه به شانه در کنار هم می‌ایستند و تجلی همبستگی اجتماعی را بیش از پیش به نمایش می‌گذارند. با وجود اینکه تلخی و شیرینی‌های بسیار می‌چشند، اما ملت هنوز هم به چشم‌انداز آینده امید دارند.

نویسنده کتاب «سه‌شنبه‌های عزیز» بیان کرد: دشمنان این مملکت باید بدانند که ملت ایران همیشه سرافراز بوده و سروی است که شاید خم شود، ولی نمی‌شکند.

این نویسنده مشهور درباره شناختش از شهید رئیسی تشریح کرد: برخورد من با حجت‌الاسلام رئیسی زمانی بود که رهبر انقلاب برای کتاب من تقریظ نوشتند و جایزه آن را در مسجد جمکران از دست شهید ابراهیم رئیسی گرفتم و برایم بسیار ارزشمند بود. اینکه کتابم مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته بود و برای آن تقریظ نوشته بودند و اینکه هدیه‌ای از سمت ایشان برایم ارسال شده بود دلخوشی زیادی برایم داشت، اما گرفتن هدیه از دست شهید رئیسی این خوشی را مضاعف کرد.

تجار ادامه داد: یک بار دیگر هم در دورهمی هنرمندان و اهالی ادب با این چهره سیاسی، حضور داشتم و در تمام رفتار‌های او افتادگی و خلوص برای همه مشهود بود. در آن جلسه شهید رئیسی به من هم بسیار ابراز محبت کرد.

نویسنده کتاب «آواز پرواز» تاکید کرد: حالا که این اتفاق تلخ رخ داده، مردم باید بیش از پیش گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند و برنامه‌ریزی‌های ایشان را به دقت عملی کنند، زیرا در چنین برهه حساسی هر کسی نمی‌تواند برای کشور تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند و همه باید برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر قانون رهبر انقلاب را اجرا کنند.

نویسنده کتاب «آرام شب به خیر» توصیه کرد: کاری که در حال حاضر می‌توان انجام داد دشمن شناسی و بصیرت است؛ افکار عمومی سخن را از زبان کسی بشنوند، بفهمند و عملیاتی کنند که دلسوزی‌اش برای همه محرز شده و همگان می‌دانند که دلسوز ملت است. نباید به هرکسی اعتماد و به حرف‌های دشمنان این مرز و بوم توجه کنیم.

منبع: صبا

ارسال نظر