کد خبر: ۱۵۸۱۰
در رثای شهدای خدمت انجام شد؛

صحبت‌های شنیدنی مداح مشهور درباره شهید جمهور

حاج مهدی رسولی، مداح مشهور اهل بیت (ع) گفت: زنجانی‌ها آیت‌الله رئیسی را خیلی دوست داشتند و ارادت آن‌ها به قبل از شهادتشان و حتی به قبل از مسوولیت وی در آستان قدس رضوی بر می‌گردد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج مهدی رسولی، مدال اهل بیت (ع) در رابطه با ارادت زنجانی‌ها به شهید جمهور اظهار داشت: زنجانی‌ها رییس جمهور شهید را خیلی دوست داشتند، ارادت آن‌ها به قبل از شهادتشان و حتی به قبل از مسوولیت وی در آستان قدس رضوی بر می‌گردد.

رسولی با بیان اینکه حجت الاسلام رییسی سال‌ها در یوم‌العباس و یوم‌الزینب (مراسم عزاداری زنجانی‌ها در ماه محرم) به زنجان می‌آمدند و منبر می‌رفتند، تصریح کرد: از همان سال‌ها مردم زنجان با رییس جمهور شهید ارتباط قلبی داشتند.

مداح زنجانی در مورد سابقه ارتباط خود با رییس جمهور شهید، گفت: از قبل با ایشان ارتباط داشتیم، اما وقتی که حجت الاسلام رئیسی به آستان قدس آمدند، ارتباطمان با ایشان بیشتر شد، خیلی هم به بنده لطف و محبت داشتند.

وی در مورد ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: چند ویژگی در ایشان مشهود بود؛ یکی اینکه به شدت انسان متواضعی بودند. اخلاق مدار بودند و محبت و مودت نسبت به حضرات معصومین و آل‌الله در وجود آقای رئیسی موج می‌زد.

حاج مهدی رسولی با بیان اینکه من کمتر آدمی مثل حاج قاسم و آقای رئیسی دیدم که این طور صفای باطن داشته باشند، تصریح کرد: هر کسی با این آدم‌ها مواجه می‌شود، می‌گوید این آدم فرق می‌کند.

وی در مورد دیدار‌های حجت الاسلام رییسی با خانواده شهدا و صمیمیت بین او و مادران و پدران و فرزندان شهدا گفت: خانواده شهدا می‌گفتند که ایشان انگار برادرمان بود، انگار پدرمان بود، انگار فرزند خودمان بود.

مداح زنجامی با اشاره به اینکه اخلاص از دیگر ویژگی‌های بارز حجت الاسلام رییسی بود، افزود: آقای ر ئیسی ارتباط جدی با حضرت امام رضا (ع) داشتند، من اعتقادم این است که ایشان به حضرت زهرا (س) یک ارادت خاصی داشته‌اند؛ این جور از دنیا رفتن، [اشاره به سوختن پیکر شهید رئیسی دارد] یک ارتباط خاصی را می‌طلبد.

ارسال نظر