کد خبر: ۱۵۸۱۳
حجت الاسلام شجاعی:

رئیسی مرد جهاد و خدمت در میدان بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: شهید رئیسی در طول ۴۵ سال از عمر گران‌بهای انقلاب برای خدمتگزاری به مردم همواره شب و روز نداشت و تعطیلی نمی‌شناخت.
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام شجاعی در مراسم سوگواری شهدای خدمت گفت: رئیس جمهور اسلامی آن کسی نباید باشد که از محرومین و کف جامعه فاصله داشته باشد، نباید کسی باشد که صبحی از خواب بیدار شود و بگوید من تازه متوجه فلان مساله مهم جامعه شدم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: رئیس جمهور آن کسی است که در نقطه صفر مرزی که هیچ مسؤولی به آن سر نزده است، می‌رود و در میدان به امور مردم رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت، افزود: فعالیت‌های مجاهدانه شهید حجت الاسلام رئیسی همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود، کار مجاهدانه آن است که شهید رئیسی گرد و غبار تعطیلی را کارخانه‌هایی را که تعطیل شده بودند، زدود و کارگران مانده و بیکار را دوباره مشغول به کار کرد.

شجاعی بیان کرد: کار مجاهدانه رئیس جمهور شهید ما آن است که بلافاصله با بازگشت از کاخ کرملین (روسیه) به سراغ زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان رفت و در میان گل و لای در سیل و زلزله به کمک مردم محروم رفت.

وی با اشاره به اینکه شهید حجت الاسلام رئیسی همواره دوستدار مردم ایران اسلامی بود و احترام همه مردم، بویژه محرومان را داشت، بیان کرد: خداوند مزد بیش از ۴۰ سال خدمت شهید حجت الاسلام رئیسی را با درجه رفیع شهادت به او داد و این مقام، مقامی است که نصیب هر بنده‌ای نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر اخلاص، تواضع و فروتنی، مردمی بودن را از دیگر مشخصه‌های شهید آ رئیسی دانست و افزود: خدمات ارزنده شهید رئیسی، شهید جمهور ما برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شد، مردم قدردان خدمات شهید رئیسی هستند و حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید خدمت گواه زحمات ایشان در این انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر