کد خبر: ۱۵۸۸۶
در پیامی مطرح شد؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان درگذشت حجت الاسلام آل کثیر را تسلیت گفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت خطیب حسینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ سعید آل کثیر پیام صادر کرد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت خطیب حسینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ سعید آل کثیر پیام صادر کرد؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

إنا لله وإنا إليه راجعون

خبر درگذشت خطیب حسینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ سعید آل کثیر، موجب حزن اینجانب گردید. گرچه آن وجود گرانقدر به ندای حق لبیک گفت و سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان بر سر خود احساس نمی‌کنند، اما ثمره زندگی آن مرحوم که با بهره گیری از چشمه زلال عاشورا، مشعل فروزان مجالس حسینی را روشن نگه می‌داشت برگ زرینی است که در پرونده آن  بزرگوار  می‌درخشد.

مرحوم آل کثیر که با نفس گرم خود به ترویج و تبیین اهداف متعالی حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران با وفایشان می‌پرداخت، غم و اندوه سترگ عاشورای حسینی را با نوای خویش برای عاشقان و عزاداران آن حضرت بیان می‌کرد و روح تعهد و حماسه را در جامعه اسلامی زنده نگه می‌داشت.

اینجانب ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید و عرض تسلیت به خاندان مکرم سعادتمند، هیات‌های گرانقدر عزاداران حسینی بویژه جامعه هیاتی شوش دانیال، امیدوارم آن مرحوم بر خوان گسترده حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) میهمان گردد.
 
مهدی اخوان صباغ
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار