کد خبر: ۱۵۸۹۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

شهید سید «ابراهیم رئیسی» مرد عمل بود

حجت‌الاسلام سید اصغر موسوی، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان در زنجان گفت: اگر عمل‌ها بر مبنای ایمان باشد ارزش دارد و قبل از آن معلوم است که باید اهل عمل بود و عمل نیز بر مبنای ایمان باشد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام سید اصغر موسوی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان در زنجان گفت: در زندان‌های ساواک دوران پهلوی علمای بزرگی را به صورت‌های مختلفی شکنجه دادند و از همان زندادن‌ها علمای بزرگی بیرون آمدند که عده‌ای محراب مساجد و کلاس‌های درس و در سمت‌های دیگر بر کرسی قضا نشستند و عده‌ای نیز بر مسند ریاست جمهوری برای مردم خدمت کردند.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان افزود: در زمان رحلت حضرت امام خمینی (ره)، مجلس خبرگان برای تعیین رهبر آینده جلسه تشکیل دادند قبل از آن کشور‌های جهان به سفارت خانه‌های خود گفته بودند خود را در ایران نگه دارید که ممکن است فردا در تهران جوی خون راه بیفتد.

موسوی ادامه داد: بعد از تشکیل مجلس خبرگان و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مانند آبی روی آتش دشمنان ریخته شد، آتش‌هایی که همیشه دشمنان بر آن می‌دمد و یک لحظه هم دشمن آرام نمی‌نشیند و گاهی اوقات مانند اغتشاشات پیش می‌آید و بر اغتشاشات دائم می‌دمند و منتظر هستند که یک روزنه برای آن‌ها باز شود تا به صحنه آیند.

وی عنوان کرد: خداوند بر علو درجه شهدا علی‌الخصوص رئیس جمهور شهید ما حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بیفزاید. وی از حوزه بود و معتقد، عالم، عامل، ناشر و برای خدا آمد.

حجت‌الاسلام سید اصغر موسوی  خاطر نشان کرد: در همان جلسات تبلیغاتی که به آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی در قاب تلویزیون چه حرفایی که زده شد و بعد از آن نیز کلی حرف‌ها که به ایشان زدند.

ارسال نظر