کد خبر: ۱۵۸۹۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده:

شهید حجت الاسلام رییسی رجایی‌گونه زندگی و خدمت کرد

حجت الاسلام خدابنده لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در مجلس گرامیداشت شهدای خدمت ظهار کرد: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها سه شخصیت آقای رئیسی را دیدند، ایشان در مناظره انتخابات ریاست جمهوری شخصیتی نجیب و آرام داشت.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام خدابنده لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در مجلس گرامیداشت شهدای خدمت ظهار کرد: ایشان با وجود طعنه و تهمت، تقوا را رعایت می‌کرد و به مخاطبین خود رعایت تقوا را سفارش می‌کرد اگرچه اطلاعات او از پرونده افراد از همه بیشتر بود، اما سکوت می‌کرد.

ئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: دومین شخصیت آقای رئیسی، در کسوت رئیس‌جمهور بود، مردم ما در دوره ریاست‌جمهوری شهید رئیسی، با شخصیتی خوش ظرفیت مثل شهید رجایی مواجه شدند.

وی افزود: شهید رئیسی، رجایی‌گونه زندگی و خدمت کرد و نشان داد که این جایگاه، در موقعیت و در روابط او هیچ تأثیری نگذاشته است، بلکه او متواضع‌تر و صمیمی‌تر شده بود.

حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: شهید رئیسی خیلی امید‌ها را برانگیخته بود که با همت این مرد الهی و همراهانی که انتخاب کرد، بتواند با سایر نهادها، کشور را در زمان نزدیک‌تری به مقاصد عالی برساند.

وی افزود: شهید رئیسی، فقط محبوب ملت ایران نبود، او محبوب الملل و محترَم الدُوَل بود، با خبر شهادت حجت الاسلام رئیسی و سایر شهدای خدمت، کشور‌های مثل ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا در کشور‌های خود عزای عمومی اعلام کردند و پرچم کشورشان را به حالت نیمه افراشته درآوردند، یک سوم کشور‌های دنیا پیام تسلیت و واکنشی نشان دادند که ما نیز عزاداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده  ضمن تقدیر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان خدابنده گفت: هرکدام از این خصوصیات و توصیفات، گویای فصلی از ابعاد شخصیت بزرگ شهید رئیسی است و مجموع این خصال نیک، رمز و راز محبوبیت و ماندگاری شهید رئیسی در قلوب مردم هست و خواهد بود چرا که طعنه و ناسپاسی دیگران مانع تلاش و خدمت صادقانه او نشد.

ارسال نظر