کد خبر: ۱۵۸۹۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا موجب تقویت روحیه آزادیخواهی آنان در حمایت از فلسطین شد

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی گفت: این پیام، عاملی مهم در تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطین و تشویق آزادیخواهان جهان به حمایت از این ملت مظلوم است.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، با اشاره به خیزش عظیم و اعتراضات گسترده دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر جهان، این اقدام را فرصتی مغتنم برای رساندن صدای مظلومیت فلسطین به گوش آزادی خواهان و جهانیان دانست.
 
 وی افزود: این اعتراضات، دولت آمریکا را نیز تحت فشار قرار می‌دهد تا در مواضع خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: با ادامه اعتراضات و افزایش آگاهی جهانی، شاهد به رسمیت شناخته شدن و در نهایت تاسیس دولت مستقل فلسطین خواهیم بود.
 
حجت الاسلام مختاری نیا با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی افزود:  این پیام، عاملی مهم در تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطین و تشویق آزادیخواهان جهان به حمایت از این ملت مظلوم است.
 
حجت الاسلام مختاری نیا در پایان افزود: ما ایمان داریم که با همدلی و اتحاد، می‌توانیم صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و به یاری آنها در رسیدن به آزادی و استقلال خود بشتابیم؛ باشد که خداوند متعال یار و یاور مظلومان عالم باشد.

ارسال نظر