کد خبر: ۱۵۹۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضور پرشور در انتخابات از مولفه های قدرت نظام اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضور پرشور در انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور از مولفه های قدرت نظام اسلامی است.
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جمع مردم گرمی در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان، خدا باوری و خدا محوری را شاخصه امام خمینی دانست و اظهار: امام خداباور و خدا محور بود و همین ویژگی موجب شد آن مرد الهی و مجاهد نستوه وام دار کسی نباشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عزت حقیقی را از ناحیه خدا دانست و یادآور شد: اگر کسی به قدرت لایزال الهی متصل شود، عزیز و محبوب دل‌ها می‌شود و لذا در مراسم تشییع شهدای خدمت، سیل جمعیت را مشاهده کردیم که نشان دهنده خداباوری و خدامحوری آیت الله رئیسی و همراهان ایشان بود.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه از مؤلفه‌های قدرت نظام است و تکیه تمامی اقدامات و تصمیمات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مردم است و در تمامی اتفاقات و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت مردم تمامی مسایل حل شده است.
حجت الاسلام دکتر جعفرزاده تأکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح، یکی دیگر از جلوه‌های مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حماسی و قدرتمند خود  در صحنه انتخابات پیش رو، موفقیت کنونی نظام را تضمین و دشمنان و بدخواهان نظام را بیش از پیش مایوس کنند.
ارسال نظر